lørdag den 28. januar 2012

Kaffe-kanter


Kaffe ER min helt, og et af mønstrene i hans Pattern Library inspirerede mig til at finde lidt stramajbund frem og vælge en håndfuld blå-gul-grønne garner i Zephyr-posen.

De sorte linier blev broderet først, så blev de beige-agtige tilføjet og til sidst fyldte jeg hullererne ud.

Min farvesans bliver udfordret og skærpet, når jeg broderer med rester i geometriske figurer, og mere end et aftensmåltid er blevet udskudt fordi jeg liiiige...

Kaffe-kanterne er ved at være tørre, og næste geometriske reste-projekt med uregelmæssige rhomber er startet.

6 kommentarer:

Pernille sagde ...

Lækkert. Jeg får lyst til at finde garn og stramaj frem og gøre dig kunsten efter :)

Eva sagde ...

Yndlingsfarver! Hvor er det flot.

Bea sagde ...

Så gøy at du broderer SELV noen av alle broderiene du bruker i prosjektene dine, og jeg liker dine farge-referanser:)
Beate

Ole sagde ...

Så lader du altså bare min stakkels lillebror og min stakkels nevø vansmægte og vente på aftensmaden. Det er en uorden.

Lis sagde ...

Det er bare flot lavet. Skønne rester og små firkanter. uhh det er fint

Kh. Lis

Hanne ... sagde ...

Skynd dig, pernille. Det er så dejligt at brodere.

Tak Eva - det er også mine yndligs.

Det er ikke så tit jeg bruger egne broderier, Bea, men det sker.

Bare rolig, Ole ingen går sulten i seng - og heldigvis er din lillebror ikke ueffen i et køkken.

Tusind tak, Lis, at brodere er ren meditation og stærkt vanedannende.