søndag den 6. september 2009

Nåleøjet



Trapholt i Kolding har et Julemarked, som Tulipaner og tomater forfærdelig gerne ville med på. Vi søgte og ventede egentlig ikke at komme med i første hug, for dels vælger Trapholt ud blandt ansøgerne - dels var det jo som sagt første gang vi prøvede lykken.

Torsdag fik vi så besked om, at vi var kommet igennem nåleøjet !!!!

Juble, juble og tam-tam-dans rundt i hele huset medbringende et lommetørklæde til næsen :-) Tænk at skulle være på arbejde i så skønne rammer som på Trapholt - og så 1. søndag i advent !!! Hjælpepigerne er adviseret og der bli´r kamp om at komme med til Kolding kan jeg mærke :-)

Det er så fedt, og vi glæder os SÅ meget, både til at komme til det sydjyske og møde de dejlige kunder dernede og til at se, hvad alle de andre stande har at byde på. At dømme efter deltagerlisten, så får Julemarkedet et meget varieret udbud af sager fra så at sige alle hjørner af kunsthåndværkerområdet.

Gad vide om jeg overhovedet har tid til at gå på arbejde frem til december, for vi har forsøgt at smide vores slæbere ind på 2 andre markeder også. Hvis det lykkes os at komme ind alle 3 steder, så MÅ mit lager da svinde ind i takt med, at bunkerne med tasker, puder, tehætter osv vokser. Hold op hvor bli´revisor-Preben glad!

17 kommentarer:

Sifka sagde ...

Tillykke med pladsen. Måske skulle man lægge vejen forbi til den tid. Det lyder interessant.

Hanne ... sagde ...

Tak, Sifka. Trapholt skrev at der havde været mange ansøgere og at niveauet havde været højt, så jeg tror bestemt, at Julemarkedet er et besøg værd :-)

Anonym sagde ...

Tillykke til dig...måske jeg skulle have købt de broderier jeg så på gårsdagens loppemarked til dig :-)

Ulla V. sagde ...

Hjertelig tilykke, Hanne. Hvor er det flot i første forsøg, men det undrer mig ikke overhovedet. Hvem ville ikke gerne have jeres smukke ting med? :))

Lavendel sagde ...

gpdt gået..det må føles rigtig rart indeni.

Hanne ... sagde ...

Tak Anne... jeg synes mit broderi-lager er rimeligt, stort, kæmpe, men det kan hurtigt få ben at gå på, hvis jeg skal dække 3 julemarkeder, så måske skal jeg etablere et agent-netværk for broderie-opkøbning:-)

Hvor er det sødt sagt, Ulla :-))

Conny sagde ...

Trapholt er skøn sted, jeg vil ønske dig tillykke.

lis sagde ...

Tju hej hvor er der bare vind i sejlene i øjeblikket for dig, og hvor er det vel undt :-) Og jeg har hørt noget om en stand på 2x3 m, så udfordringen bliver vel at få plads til det hele.

KirstenK sagde ...

Tillykke med det, det må da være dejligt...

Kludemutter sagde ...

Hvor sejt, godt gået ;)

Så skal jeg bestemt til Trapholt,
har i prøvet koldinghus ??

Yt.

Unknown sagde ...

Tillykke !

britt sagde ...

Tillykke!! Det er virkelig flot - og velfortjent!
:-) Britt

Kirsten sagde ...

Tillykke med udvælgelsen... flot gået ;-)

IF Stjernen sagde ...

Nej hvor skønt! Og så kan jeg måske endelig komme og kigge og røre - en tur til Kolding kan jeg helt sikkert lokke chaufføren til ;-)

Differentia sagde ...

Hvor flot, men undrer mig ikke :-) Glæder mig allerede til at komme forbi og se de fine ting i virkeligheden.

Mette

Tina sagde ...

AJ der skal jeg da ind :) Jeg elsker trapholt... og kan det kombineres med marked såååå! ;)
Tillykke med muligheden for at få en plads der!

Hanne ... sagde ...

Åh så meget tak I skal have allesammen -og hvor lyder det godt at I er kalr til at komme forbi i Koldign til november. Gi´jer endelig til kende hvis I når frem til vores stand, det er så hyggeligt at møde blogger IRL :-)

- og der sys videre !!