torsdag den 24. september 2009

Posten ringede på...



...og jeg modtog en kuvert, som jeg ikke lige kunne gendkende afsenderen på.

Inde i lå denne smukke pakke sammen med et kort fra Kirsten ude på landet. Et lidt kryptisk kort, som lod mig forstå, at jeg fik en gave, fordi jeg havde lagt en kommentar til et indlæg på hendes blog.

Tænke, tænke, gruble, gruble samtidig med at jeg pakkede op og SÅ lå de der, Kirstens kæmpekup på et loppemarked tilbage i august... KÆMPEÆBLERNE



Altså, hvis nogen havde set ind ad vinduerne, havde de fået sig et godt grin, for jeg hoppede, dansede og smilede som en flækket træsko.

Tænk en gang, at Kirsten bare syntes, jeg lige skulle have nogle af hendes æbler. Generøs er det første der falder mig ind, opmærksom, menneskekender og gavegiver af Guds nåde følger lige bagefter.

Tak, tak og tre gange tak, kære Kirsten. De æbler bliver plantet om, inden du kan nå at sige loppemarked ;-)

11 kommentarer:

Margith sagde ...

Kan godt forstå du blev glad, æblerne er rigtig fine.

Hanne ... sagde ...

De er så fede og stoore ca 40x50, Margith. Det kribler in fingrene for at komme i gang, men først efter week-enden har jeg bestemt :-)

Skribenten sagde ...

Hvor er det dejligt at der er så kærlige mennesker til :-)

Hun fangede en mulighed for at glæde og overraske dig og det er da til at juble over.

Jeg bliver så glad af at høre om den slags oplevelser og jeg kan godt forstå at du hoppede op og ned ;)

Tillykke med æblet :-))

Knus Henriette

Kirsten sagde ...

Velbekomme Hanne! Jeg havde håbet de vakte glæde - så nu er jeg også glad :-)

Unknown sagde ...

Hvor var det dog utroligt sødt af Kirsten :-)

Anonym sagde ...

Sikke en sød og sej gave fra en opmærksom giver.

Hanne ... sagde ...

Du kan tro, jeg også er glad over, at der findes mennesker som ud af det blå, finder på at glæde andre - denne gang heldige mig, Henriette.

Tak, tak Kirsten - you made my day :-)

Det var lige nøjagtig hvad det var. Losarinas mor.

Det synes jeg også, anonym. Måske vi alle skulle lade os smitte af Kirstens gavmildhed og dele ud af vores skatte ?

lis sagde ...

Det er dog den flotteste pakke og det mest fabelagtige indhold jeg længe har set, - og så er det bare så meget Hanne-Tulipaner/Tomater-stil. Fantastisk godt set af giveren.
Og så siger min IT-kyndige mand at det til forveksling også ligener Apples første logo, som nu kun findes i sølv og sort

Hanne sagde ...

Skønt med sådan en dejlig gave, der kan blive til nye dejligheder.
Pøj pøj med handlen i weekenden, håber nordjyderne flår dine skønne ting til sig og guld op af lommerne:))

Lavendel sagde ...

Sikke et dejligt indlæg, bliver glad på dine vegne!

Hanne ... sagde ...

Han har da helt ret, din IT-mand. De ligner apples logo helt vildt, Lis.

Tak, Hanne og jeg kan hilse og sige at de nordjyder var værd at gæste :-)

-det gør jeg også Lavendel.