tirsdag den 11. maj 2010

Fart over feltet...

... for denne uge er fyldt med deadlines. I morgen er sidste undervisningsgang, og alle bolde skal holdes i luften til det sidste, samtidig med at formalia skal tjekkes og ordnes, man skulle jo nødig fældes af en fodfejl :-)

Samtidig har vi en to-do-liste på længde med Tour de France, som skal holde os på ret kurs i forhold til søndagens festivitas. I morgen kommer der lugekone-hjælp - tak Hjælpepige 2 - så haven kommer i bedre form end den kan fremvise lige nu.



Men pauser skal der til, og i en af slagsen tidligere i dag tog jeg lidt billeder, så nu er Den røde taske foreviget. Jeg er rigtig glad for den, for den har fået lige det farverige reste-look, jeg gerne ville have frem.

Når fødselsdagen er veloverstået venter endnu en travl uge med 2 dages eksamen, Kagens dag på Århus Rådhus OG Pinsemarked på Trapholt, hvor Den røde taske helt sikkert kommer med.

6 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Vil bare lige fortælle, at jeg så en af dine tasker komme gående med sin nye ejer til Uldfestival i Saltum :-)
Var ikke lige hurtig nok til at stoppe vedkommende, så jeg kunne se tasken med fingrene, men jeg så nok til at få bekræftet, at jeg da bare er nødt til at have en af dine tasker på et tidspunkt :-)

KirstenK sagde ...

Tasken med blomsterne er simpelthen så dejlig...

Margith sagde ...

Pas nu på ikke at få stress :-) Har fruen festtøjet klar?
Er solen bestilt?

Hanne ... sagde ...

De tasker, de tasker, de dukker op hvor gode kvinder mødes, Lisbeth - og sig bare til når du er taske-klar :-)

Tak Kirsten. Det broderi var den rene meditation, så jeg tror der kommer flere af denne slags.

Jeg passer på som en smed, Margith. Solskinnet er bestilt, men jeg frygter, der er for lang leveingstid, til det kan nås til på søndag :-)

Skribenten sagde ...

NU må du holde op med at lave så vidunderlige ting... ;)

Jeg har købt en taske til min mor og et pudebetræk til mig selv, men den taske du her viser med blomsterne er jeg da helt skudt i. Elsker de strålende farver altså.

Rigtig god weekend og knus din gamle mor en ekstra gang.

Kh Henriette

Hanne ... sagde ...

Undskyld, Henriette;-) Vi er ude i overvejelser og en guldstol til min gamle mor på søndag :-)