tirsdag den 25. maj 2010

Jamen altså...

... som der kom gang i både snakketøj og kasseapparat på Trapholt. Lørdag var bare en slags opvarmning for søndag og mandag var der masser af glade og nysgerrige besøgende og det kan vi  li´:-)


I løbet af vinteren har jeg indkøbt 4 forskellige stumtjenere, for taskerne skal altså op og hænge, før de rigtig gør sig. På Trapholt skulle ideen med flere stumtjenere - festligt malede af min far - så afprøves og det virkede. Stumtjenerne var nærmest som en slags fyrtårn, og der var mange kunder, som tog næsten alle tasker i grundigt øjesyn, nu de var i gang.

Tak til alle jer der kom forbi. Noget af det helt dejlige ved at være ude i verden med Tulipaner og tomater er alle de web-bekendtskaber, som der lige pludselig kommer ansigt og stemme på - jeg elsker det :-)

3 kommentarer:

Margith sagde ...

Godt både med kroner i kassen og besøgene. Stumtjenerne er meget festlige.

oklyous sagde ...

Det ser også godt ud - jeg ville helt sikkert også have taget et kik på dem alle hvis jeg havde været der:)

Hanne ... sagde ...

Det luner altsammen, margith :-)

Det har ganske givet løftet taskeafdelingen, oklyous og lad so da håbe du en gang kan komme forbi når TT er på tur :-)