tirsdag den 18. maj 2010

Tirsdag

Så er det hverdag igen og det fejrede min ellers så trofaste Xantia med at nægte at starte!

Nu holder den så hos mekanikeren, mens jeg har lånt en mekaniker-diesel-Berlingo, så jeg trygt kan komme ind til skolen i morgen. De næste 2 dage skal jeg nemlig have mit dansk-hold op til den afsluttende, mundtlige prøve og så kommer læreren altså bare IKKE for sent, fordi hendes bil ikke vil starte.


Mens de klippede bunker vokser - TT skal jo på Trapholt i week-enden - flasher jeg et billede af en bestillings-pc-taske. Den går, så vidt jeg ved, rundt i Købehavn og omegn og det er jo meget passende, når nu det er et stykke af broderiet med Købehavn anno 1587, der sidder på klappen.

4 kommentarer:

Malene sagde ...

Hej Hanne.
Nu har jeg jo proklameret at vi ses til Pinsemarked... Men men men! Min mand har inviteret mig en tur til Berlin og det kunne jeg ikke sige nej til. Jeg sender de bedste hilsner med min mor og min yngste søn, som drager til Kolding på mine vegne.
Ha en rigtig dejlig weekend.
Kh. Malene

Unknown sagde ...

Vil bare ønekr dig et meget forsinket tillykke med fødselsdagen :-)

KirstenK sagde ...

Også forsinket tillykke med det skarpe hjørne herfra...og vrøvl med bilen er der ingen der gider...den skal bare starte hvergang!

Hanne ... sagde ...

Du skal da bare se at komme til Berlin, Malene, den by er så skøn. jeg har friske varer med fra sidsel, så din mor kan sagtens købe ind på dine vegne :-)

Mange tak losarinas mor :-)

Også tak til dig KirstenK. Useriøse biler gider vi bare SLET ikke, nej !