tirsdag den 21. juli 2009

Håbet er lysegrønt



... og vejrudsigten ser ikke så tosset ud, så jeg tror sørme, at sagerne her kommer ud i fri luft i morgen.

Vi måtte have de bløde sager bredt ud inde i huset, da vi pakkede sammen i lørdags. Bulletinen siger, at alt er tørt og lækkert igen - pyh-ha - for våde puder det gider vi hverken se på eller sælge end sige købe !

Trampolinen øverst til venstre i billedet vil i morgen blive bestyret af Anton, som nu er vendt tilbage fra Italien og han er efter sigende fuldstændig klar til årets sidste Sommersalg.

...og så er der en kunde fra Sønderjylland, som i morgen kikker forbi for anden gang i år. Sejgt og tusind tak for din ihærdighed, Marianne :-)

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg satser på at kigge forbi... og det ville da være skønt at der var tørvejr så længe.

Hanne ... sagde ...

Det vil jeg glæde mig til, Karina... og nu ser det ud til tørvejr frem tilsidst på dagen..... ju-huu!

lis sagde ...

Jep, sommersalgs-underassistent-trampolin-passeren er bare SÅ klar, - han har en forestilling om at han skal have et lille soppebasin på græsplænen foran teltet og så skal der være balloner (initiativ mangler han ikke)!! Moderen svarer lidt i Niels Hausgård-toneleje:" Hm, ja spændende, lad os nu se om der bliver plads til det også". Og vejret holder!

marianne østergaard sagde ...

Selvfølgelig kommer jeg en tur igen i morgen - mage til dejlige " må bare eje " ting i Danmarks nok smukkeste natur , kører man da gerne efter ! Glæder mig , og en sjat regn kan bestemt ikke holde mig væk.

Hanne ... sagde ...

Jeg synes det lyder lovende, Lis. Den dreng har et iværksættergen af format:-)

Dejligt at du kommer igen, Marianne - og jeg tror dælme vi får tørvejr !

Unknown sagde ...

Hanne... det var hyggeligt at møde dig i dag - dejligt at få et ansigt på. Det er utrolig skønne ting du har - super kvalitet og originalitet. Skønne sammensætninger. Stolene, som jeg købte, er godkendt af kæresten ;-) Nu fordrer det, at jeg tager mig sammen og får betrukket dem, som jeg har på lager, så de kan komme til at stå sammen.

Hanne ... sagde ...

Selv tak, Karina, selv om vejret igen igen ikke viste sig fra sin mest venlige side.
God arbejdslyst med ombetrækningen og skønt at kæresten godkendte stolene :-)