onsdag den 5. august 2009

Alfepigerne fra Rønde



Tidligere på sæsonen blev jeg med kort varsel booket til at fremtryller 3 fe-nederdele.

Ret hurtigt efter afleveringen blev jeg klar over, at nederdelene havde været igennem en gang re-design af de store, inden de var klar til at gøre sig på sidste skoledag.

Pigerne er gået friskt til saksen og det fryder mit hjerte at se 3 piger, som selv har haft hånd i hanke - og på saks - med deres udklædning. De lavede tilbehør til hver fe og til Nanna/den blå fe havde de lavet de yndigste rygmonterede fe-vinger.

På tirsdag starter trekøveret i 1.g. og jeg er sikker på de får 3 forrygende år..... syerksen melder klar til næste opgave :-)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det var dog e dejligste alfer :-)

MetteFie sagde ...

Hvor fint. Elsker selv at lave udklædningstøj. I dag er min søn taget i fritter med sit Super Mario tøj. Det er dejligt når det bliver brugt.

Hanne ... sagde ...

Det er lige hvad de er. Losarinas mor.

Udklædningstøj skal nemlig bruges og helst slides, MetteFie.